Optimaliseren Website

Optimaliseren website: Maximale Website prestaties

Website optimalisatie verbeterd een website op verschillende punten; verkeer, snelheid, conversie, en belangrijker nog, het rendement op uw investering. Ons deskundig team kan u website optimaliseren zaodat u hoger komt te staan in Google.

Hoe gaan we uw webpagina’s optimaliseren voor Google

Optimaliseren  website: Laat dit doen door een deskundige bureau is van cruciaal belang om meer bezoekers of conversie via zoekmachines te krijgen. Ons kantoor zal beginnen met een grondige analyse van uw website en indien nodig gaan we de content van uw website herschrijven. We zorgen voor een duidelijke structuur in de opmaak van uw webpagina’s.

optimaliseren websiteT: Titel tag
M: Meta beschrijving en keywords tag
H: Header tags: H1, H2, H3
I: Afbeelding bestandsnamen en alt-tags
D: Diverse trefwoorden
R: Relevantie
L: Gerenommeerde koppelingen

SEObureau zal uw website verbeteren en vrij snel zal u een betere positie in Google krijgen, zelfs door een paar kleine verbeteringen aan te brengen.

We gaan eerst een vooral de zoekwoorden bepalen waarmee we u uw site gaan optimaliseren.

Kiezen van de zoekwoorden

Wij gebruiken de  nieuwe, verbeterde trefwoorden tool, die helpt ons om de belangrijkste zoekwoorden te bepalen. Zoekwoorden zijn termen die door een zoekmachine gebruiker  worden opgegeven om iets te zoeken. Als een zoekwoord overeenkomt met wat er wordt ingevoerd in Google, wordt er een webpagina getoond. Als iemand bijvoorbeeld fietsen verkoopt, dan kan hij ‘fiets kopen’ als zoekwoord ingeven. Zodra iemand op deze term zoekt, wordt zijn website getoond.

Titel van de website

Een belangrijk punt is de titel. We maken een titel overtuigend zodat bezoekers zullen doorklikken, we focussen ons op een primaire sleutelwoord en som maken we gebruik van een tweede of derde trefwoord. De primaire zoekwoorden plaatsen we meteen in het begin. De inhoud van een primaire sleutelwoord op uw pagina moet relevant zijn anders ga je verliezen in ranking en zullen bezoekers niet lang op je website blijven. De Titel tag beperken we tot 69 tekens en we gebruik steeds een unieke titel tag voor elke pagina, zodat Google het niet zal zien als duplicate content.

Meta description

De beschrijving moet dienen om kort en bondig een overzicht te geven over wat een webpagina gaat, met een beetje meer detail en inhoud dan de titel.  Veel mensen denken ook dat een meta description ook helpt om je positie bij Google te verbeteren. Soms zie je dan ook meta descriptions die beroerd geschreven zijn voor normale mensen, omdat ze helemaal volgestopt zijn met trefwoorden om beter gevonden te worden door zoekmachines. Dat heeft geen enkele zin. Zoekmachines kijken namelijk niet naar de inhoud van je meta description om je positie op de resultatenpagina te bepalen.

Toch heeft een goede meta description waarschijnlijk wel een indirect effect op je vindbaarheid. Wamt een goede meta description vergroot het percentage zoekmachinegebruikers dat op jouw website klikt.

Meta keywords

Soms zijn er mensen die beweren dat de meta description en de meta keywords absoluut niks met je ranking doen. Zij slaan dan belangrijke punten over. Niet alleen tonen bijvoorbeeld Yahoo, Bing en Google 1 op 1 je description metatag en de titel van een pagina, maar door een betere en wervende tekst ( je kunt zelf de metatag trefwoorden bepalen ) zullen ook meer mensen je vermelding aanklikken en dat geeft een hogere CTR. En laat dat nou weer verschrikkelijk belangrijk zijn voor je ranking en conversie! Ook zorgt een betere landingspagina voor goedkopere kliks via bijvoorbeeld Adwords. Ook dat levert dus een voordeel op!

H: Header tags: H1, H2, H3

<h1>, <h2>, <h3> etc (maximaal 6)

We plaatsen één H1-tag per pagina en dit is de hoofdtitel: het is de tekst die uw lezers onmiddellijk lezen.  Niet alleen voor zoekmachine optimalisatie, maar ook voor je bezoekers is het slim om een goede titel te kiezen, wij gebruiken het belangrijkste zoekwoord (het zoekwoord waar we het best willen op scoren als H1. Google vind een H1-tag belangrijk. Het zal helpen bij het verhogen van uw ranking simpelweg door middel van het makende juiste H1.

I: Afbeelding bestandsnamen en alt-tags

We geven foto’s altijd een alternatieve tekst. Dat zal zoekmachines infomeren over wat je pagina gaat, met optimale beschrijvingen van je afbeeldingen kom je hoger in de zoekresultaten.
Google kan niet zien wat er op je afbeeldingen staat, maar bepaalt op basis van de omschrijving hoe interessant en relevant de inhoud is voor de bezoeker. De Alt-tag is een ideale mogelijkheid om afbeelding te optimaliseren.

D: Diversiteit

We maken gebruik van primaire en secundaire zoekwoorden in onze teksten,  zodat het niet blijkt dat de tekst vol met trefwoorden is gevuld. We maken de inhoud leesbaar en  interessant, goede inhoud is van groot belang voor kwaliteit van uw site. Google beoordeelt sites in de eerste plaats door de teksten die erop staan te scannen. De teksten op uw website bepalen dus de relevantie ervan.

R: Relevantie

Zoekmachines verwachten om relevante content op een webpagina te zien, en bezoekers willen dat ook: wanneer ze aankomen op een pagina over grasmachines verwachten ze dat ze informatie over grasmachines vinden en niet over schilderwerken bijvoorbeeld. En de bounce rate van een website wordt steeds belangrijker om hoger te scoren in de zoekresultaten van Google. Een website met een lage bounce percentage wordt gezien als waardevolle website door de zoekmachines, ergens ook wel logisch want des te langer bezoekers op je website blijven des te interessanter je website en content

L: Gerenommeerde backlinks

Een backlink is een link van een andere website naar uw website. Die andere website vindt de informatie op uw website blijkbaar belangrijk en daarom verwijst die link naar de webpagina op uw website. Wanneer een website over een bepaald onderwerp gaat en die website geeft een link naar uw website dan betekent dat u website extra informatie biedt betreffende dat zoekwoord of onderwerp. Zoekmachine Google vind dit belangrijk want wanneer een gebruiker iets zoekt via Google wil Google met de meest relevante zoekresultaten naar boven komen en blijkbaar vindt een andere website dat u relevant bent op een bepaald thema

Goede kwaliteit, relevante trefwoorden en rijke inhoud is absoluut noodzakelijk als je met u website wilt scoren in zoekmachines. Wij zorgen ervoor dat zoekmachines u website zien als betrouwbare website en hem hoog laten ranken.

Contact

Wilt u een meer informatie over optimaliseren website? Contacteer ons dan geheel vrijblijvend op 0495/21 45 83, mail : info@seobureau.be of ga naar onze contactpagina.

U bent hier waarschijnlijk terecht gekomen door het zoekwoord optimaliseren website in te typen in Google. Dit is de sterkte van SEObureau, wij laten uw website gevonden worden op alle belangrijkste zoekwoorden in Google. Dit kan alleen door te optimaliseren.