SEO optimalisatie

Seo optimalisatie is nodig om goed te scoren in Google

Seo optimalisatie: Hoe gaan wij te werk bij het optimaliseren van uw website:

Basis zoekmachine optimalisatie ( SEO ) is fundamenteel enessentieel. SEO zal uw website helpen om goed gevonden te worden in zoekmachines. Seo optimalisatie betekend het aanpakken van de meest kritieke punten van je website in combinatie met keyword optimalisatie en linkbuilding.

Wat vinden zoekmachines belangrijk? Ons team zal u website optimaliseren volgens de kunt van Google, op die manier krijg je veel meer bezoekers / klanten. Het is belangrijk de dag van vandaag om goed gevonden te worden in zoekmachines want dit zorgt voor meer omzet en hoe kan dit snel gebeuren? Met SEO!

Neem het van ons aan dat de juiste SEO waarde kan leveren aan de groei van uw onderneming!

Vraag ons vandaag nog een vrijblijvende offerte of kan even praten over uw SEO opdracht! Wij bieden u snel de juiste oplossing om online te scoren door uw website te optimaliseren!

Wat is SEO, precies?

De bedoeling van fundamentele SEO is om niet vals te spelen bij de zoekmachines, volg steeds het advies van een SEO specialist

Het doel van SEO is communiceren met de zoekmachines, zodat zij uw website kunnen aanbevelen voor relevante zoekopdrachten.

1. Uw website is als een taart

Seo optimalisatie: think-of-your-site-like-a-cake

Uw interne en aangaande links, structuur van de website en social media fungeren als de kers, maar uw inhoud, informatie-architectuur en content management systeem fungeren als de suiker en maken dus de taart. Zonder dat is uw taart smakeloos, saai, en wordt in de prullenbak gegooid.

Seo optamalisatie: theyre-both-cakes-right

2. Zoekmachines zijn op zoek naar

U Google vindbaarheid verhogen kan door de zoekmachine haar werk zo goed mogelijk te laten uitvoeren. De gebruikers moeten doorverwezen worden naar websites en inhoud die het meest relevant zijn voor wat de gebruiker zoekt. Als je bv. zoekt naar een bepaald soort steen moet je niet op een website van kruiden terecht komen. Hoe wordt de relevantie bepaald?

Inhoud: wordt bepaald door het thema dat wordt gegeven, de tekst op de pagina, en de titels en beschrijvingen die worden gegeven.
Prestaties: Hoe snel is uw site en hou goed werkt hij?
Authority: Heeft uw website genoeg inhoud om te linken naar andere relevante websites.
User Experience: Hoe werkt jou website? Is hij makkelijk te navigeren? Heeft het een hoge bounce rate ?

3. Zoekmachines zijn niet op zoek naar

Zoekmachine spiders hebben maar een bepaalde hoeveelheid data-opslag, dus als je een schaduwrijke tactiek gaat om hen te misleiden is de kans groot dat je website zal afgestraft worden in het organisch resultaat. Items die zoekmachines niet willen zijn:

Keyword stuffing: Overmatig gebruik van zoekwoorden op uw pagina’s.
Gekochte Links: Het kopen van backlinks, doe dit zeker niet want Google gaat dit afstraffen.
Slechte User Experience: Te veel advertenties op een website maakt het moeilijk voor mensen om de inhoud te vinden waar ze naar op zoek zijn.

4. Ken uw Business Model

Elke onderneming wil hoog bovenaan staan in Google. Stel jezelf even de volgende vragen voor je aan SEO denkt:

Wat betekend conversie voor u?
Wat verkoopt u, wat zijn uw producten en diensten?
Wat is jou online doel?
Welk budget kan of wil je online spenderen?

5. Ook Multi kanalen optimaliseren is belangrijk – multichannel-optimization

seo optimalisatie

 

Uw Keyword strategie is niet alleen belangrijk om uit te voeren online, maar moet ook uitgebreid worden naar andere off-site platforms, daarom moet je ook nadenken over multi-channel optimalisatie. Deze meerkanaals platforms omvatten:

Facebook
linkbuilding
LinkedIn
E-mail

Consequent met zinnen van zoekwoorden werken binnen deze platforms zullen uw naamsbekendheid vergroten.

6. Wees consistent met domeinnamen

Bij de opstart van een nieuwe website is het belangrijk dat je een goede domeinnaam kiest. De eerste stap naar een succesvolle site is de keuze van een domeinnaam, niet in het minst voor goede SEO rankings. Als je eigenaar bent van een taxibedrijf zal je website sneller scoren op de naam www.taxiboeken.be dan op de naam www.utopia.be Kies een domeinnaam die een zoekterm bevat die relevant is voor jouw website.

7. Optimaliseren voor verschillende soorten resultaten

Naast het optimaliseren van je content is het belangrijk dat je website responsive is en perfect werkt op tablet, laptop, smartphone … Hij moet dus mobiel geoptimaliseerd worden indien dit nog niet het geval is. Media-content zoals video is ook goed, want het is makkelijker om een ​​video te op de eerste pagina van Google te krijgen dan een pagina met weinig tekst.
Ook seo optimalisatie van je niet-tekstuele content moet gebeuren, zodat zoekmachines dit kunnen zien. Als uw site gebruik maakt van Flash en PDF-bestanden moet je ervoor zorgen dat zoekmachines dut kunnen lezen.

8. Focus op uw Meta Data

Naast relevante inhoud moeten de title-tags en ​​meta omschrijvingen op uw website ook in orde zijn.

Meta keywords worden vrijwel genegeerd door zoekmachines vandaag de dag, maar als je ze nog steeds wil gebruiken kan dit. Jouw meta description moet uniek zijn en met de inhoud van die specifieke pagina. Title-tags moeten ook uniek zijn!

Je moet altijd blijven aan SEO doen, en steeds volgens de richtlijnen van Google. Het overslaan van de basisprincipes van SEO of niet werken volgens de regels zal er voor zorgen dat uw site als een puinhoop gaat overkomen en dit is uiteraard niet goed voor uw ranking binnen Google.

Contacteer ons

Voor meer info over SEO optimalisatie of een vrijblijvende offerte voor het optimaliseren van jou website contacteer ons op 0495/21 45 83 of mail naar: info@seobureau.be

 

Relevante pagina’s

 

 Which kinds of links are most valuable for high rankings?

What does link-building look like right now? What tactics work? Is it all abut quality content or do more shady tactics still get results?

Nine SEO techniques that take less than 15 minutes

I know. It’s the 21st century equivalent of ‘8 minute abs’. But bear with me on this…

Google’s Keyword Planner tool just became even more inaccurate

You’re probably familiar with the Keyword Planner tool, which is one of the best sources we have to spot opportunities and make the business case for an investment into paid or organic search campaigns.

<h4″>SEO for Etsy: three tips to improve your store’s search visibility

Optimizing your Etsy store and products will help you stay visible whether customers search on Etsy or Google.